BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, January 7, 2011

badd dayyyyyyy 7111 :|

ok ,
jumaat ,
7111 ,
really badd dayy .
HAHA .


first ,
kat skola , na amek markah koko , then cikgu kate KOSONG !
marahnye aku .
sebab ako anta lambatt ,

second,
try na jumpe awek ako kat skola tapi ta dpt ,
marahnye aku

third ,
mase na naek taxi to tesco rawang ,
pakcekk taxi tu kate aku nan alyn ni adek beradekk .
r we ???
*ok ini not malang , HAHA

4th,
kat tesco rawang , da isi form sume kejadahh ,
aku n alin tunggu kat depan pejabat HR ,
BEREJAM la jugakk .
then dye kate HR bz , nape ta ckpp yg soh balek duluuu , Hr bz ,
adoyaiii
sampai staff kat situ sume da kenall kami ,
then dowang ingat kami ni adek bradekk , skali lagi , HAHAHHAA
marahnye aku

5th,
na balekk uma nie ,
jalan kaki bebatu jaohh , bawu jumpe bustop =.= '
pastu , bas kami da sampaii , bawu la na tanye akak tu ,
"kak , bas ni nak ke rawang ke ?? " (bas tu da gerak jaohh da )
HAHAHAHAH

6th,
kat roundabout rawang dekad nan OTWC ,
nak lintas jalan , kete banyakk ,
menggonggg ,
jejantas ade ta nakk gune , HAHAHA
las3 kami gune jejantas gak .
ngenggg !

7th ,
aku ase ni la yang palengg malu antare yang malu tu ,
kt ktm rawangg ,
kami masok je tren tu ,
kosongg je ,
then tren tu jalan ,
kami tekejot la
coz ta de owangg .
kami da eppy la ,
ingat le jerit3 '!
rupe3nye,
tren tu da tamatt perkhidmatannnn !
dye na masokk tido !
kami kene marahh dgn abg tuh . HAHAHA
da tu malu kottt !

 *conclusionn nye ,
7.1.11 memangg malang bagi aku n alin . HAHAHAHA

2 comments: