BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, March 2, 2011

budak india ,

assalamualaikum , * first time plak bg slm kat blog , wahahaha
kat sini aku nak share something ,
useful gak la ,
ape pendapat korang pasal 'kaum india' ??
maybe ade yg berpendapat yg kaum india nie kaum yg
huha ,
kepoh ,
rioh rendah ,

ok ,
maybe lah .
ade segelintir yg cm tu .
like HINDRAF .
aku pon ta paham nan dowang ,
so leave it ,

orang india nie ,
budaye dye unik ,
aku suke budaye india nie
kalau kite berbudi ,
dowang pon berbudi ,

kite baek ,
dowang pon baek .

contoh ,
he's my brother ,
indian ,
kind hearted ,
smart ,
handsome ,
friendly ,
caring ,
always smile .
name dye sathgunan a/l s.sundram .
dye 18 dis coming 20 april .
skunk dye kat PLKN ,*haha padan muke kau !
bile aku nan dye , salu je happy ,
kami pernah bergado ,
tp bile dye mngalah ,
kami berbaek .
sebab dye ni pemaaf ,
bagus kan dye .
since aku kawan nan dye ,
aku mule faham budaye india nie ,
kadang3 aku mule piker ,
agaknye orang india ni lagi byk sembahyang dr orang islam sendiri .
tapi dye ta la taksob sgt ,
dye ajar aku cmne nak jadi baek .
senang cite . aku sayang kau lah guna ! HAHAHA


1 comment: