BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, April 15, 2011

mereka ,

sehebat mana pon kau  ,
hot ke ,
terkenal ke ,
orang sume kenal .


mesti ade yang ta suke kita an ????


okay , ini berkesahkan pasal ape yang jadi kat aku

aku boleh dikatakan , memang orang kenal kat skola dulu ,
ade yang suke , ade yang ta suke ,
but aku memang ta kesa sebab asam garam kehidupan an ,
sometimes kita atas ,
sometimes kita bawah ,
who cares ,
tapi aku sentap bile mereka yang aku sayang ,
bukan sahaja ta suke aku , but cakap belakang sal aku ,
aku ta kesa nak benci aku ,
gi mam lahh korang ,
but aku ta suke kowang cakap belakang ,
i know ,
i hot tempered , kowang ta suke ,
ok fine , aku saba je la

paleng sentap la , bile kowang buad reunion ta ajak aku ,
oke fine aku aku tinggal kan korang camtu je ,
but can you all give some respect ???
da la aku class monitor korang ,
aku ta ngarah korang tau , aku kuli korang
memang aku sentap ,
kowang g reunion ta sapa aku ,
walhal ade budak kampung aku skali ,
memang tak lah kan
korang sumpa ta respect aku lansong

aku anggap korang cam family  ,
camni korang buad aku .
saba je la .

No comments:

Post a Comment