BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, August 24, 2011

bukan aku nak

jangan salahkan aku kalau korang cakap aku sombong :D
bukan salah aku .
aku ta sombong sebenarnya .
just merempat belajar tentang orang lain .


sepanjang aku merempat ke bilik bilik kawan kawan aku ,
tido sane ,
lepak sane ,
just nak kenal sorang lebih dekat
buat kawan , bukan lawan .
aku senang ramah .
lepas sorang , ke sorang aku belajar tentang manusia .
korang pulak cakap aku ni sombong , lupa kawan
ta , bukan aku tu .
just aku nak korang belajar menghargai aku bila aku dengan korang .
aku bole rapat dengan korang ,
aku bole jauh dengan korang
easy right
learn to appreciate me ,
then i'll appreciate you all
thanks to friends yang sudi terima aku kat bilik korangg .
thanks a lot :D

No comments:

Post a Comment